Condiţii de retur

Comform O.U.G. 34/2014 clientul poate returna produsele achiziţionate la distanţă fără a invoca un motiv şi fără penalităţi ; acesta are dreptul să notifice în scris că renunţă la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice. Astfel produsele cumpărate de la www.rom-ie.ro pot fi returnate comform legii, în 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier iar în cazul prestatorilor de servicii, de la încheierea contractului. Reclamaţiile care depăşesc acest termen pot rămâne nerezolvate.

Pentru a putea stabili calitatea produselor, clientul trebuie sa analizeze produsele ca intr-un magazin fizic real; mai exact clientul trebuie sa probeze piesa vestimentara achizitionata, nu sa o poarte la diverse ocazii.

Înainte de returnarea produsului, este obligatoriu să anunţaţi intenţia de a returna unul sau mai multe produse prin completarea şi trimiterea formularului de retur.

În articolul 12 se stipuleaza că produsele se pot returna în ambalajul original în starea în care au fost recepţionate, fără urme de utilizare cu etichete lipsă sau tăiate de pe produs, cu documentele care l-au însoţit şi o copie a facturii.

Astfel societatea noastră va înapoia contravaloarea produselor în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma returnată nu include cheltuielile iniţiale de transport. Costul transportului produselor returnate va fi suportat integral de cumpărător.

Nu se acceptă retur la produsele distruse, deteriorate, purtate, spălate, cu urme de parfum sau cosmetice. În cazul nerespectării acestor condiţii returul nu va fi acceptat şi se va întoarce la dumneavoastră.

Nu se accepta colete returnate cu ramburs !

Nu se acceptă colete cu plata transportului la destinatar !

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

In cazul in care te-ai razgandit in privinta returului, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin e-mail la adresa

Pentru a putea stabili calitatea produselor, clientul trebuie sa analizeze produsele ca intr-un magazin fizic real; mai exact clientul trebuie sa probeze piesa vestimentara achizitionata, nu sa o poarte la diverse ocazii.